6ο Συμπόσιο Μάρκετινγκ Τροφίμων και Ποτών στο Αγρίνιο

Το 6ο Συμπόσιο Μάρκετινγκ Τροφίμων και Ποτών με θέμα «Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα» διοργανώνουν το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «ΜΒΑ Διοίκηση Επιχειρήσεων Τροφίμων» του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων του Πανεπιστήμιο Πατρών, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Αιτωλοακαρνάνων Επιχειρηματιών Ε.Ν.Α..
Το Συμπόσιο θα διεξαχθεί το Σάββατο 18 (10:00-20:30) και την Κυριακή 19 Ιανουαρίου, στον πολυχώρο Παλαιάς Λαχαναγοράς του Αγρινίου (πλατεία Δημάδη). Πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ και με την υποστήριξη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και του Δήμου Αγρινίου.
Στο πλαίσιο του Συμποσίου, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνονται ομιλίες και συζητήσεις διακεκριμένων πανεπιστημιακών, εκπροσώπων τοπικών και εθνικών παραγωγικών μονάδων από τον κλάδο των τροφίμων, παρουσίαση μελετών και διαδραστικές εκδηλώσεις (γευσιγνωσία, παρουσιάσεις προϊόντων κ.λπ.). Παράλληλα θα λειτουργεί έκθεση προϊόντων του κλάδου των τροφίμων και ποτών από μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων.

Σχόλια