Δήμος Ξηρομέρου Φτάσαμε στις αποκριές και ο Προϋπολογισμός και το Τεχνικό Πρόγραμμα για το 2020. δεν έχει ψηφιστεί στο Δημοτικό Συμβούλιο.


Οι Ο.Τ.Α. υποχρεούνται να καταρτίζουν τουλάχιστον Ισοσκελισμένους προϋπολογισμούς. Στον προϋπολογισμό εγγράφονται όλες οι δαπάνες και τα έσοδα του Δήμου, τα οποία αναμένεται να πληρωθούν και αντίστοιχα να εισπραχθούν κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους, ενώ προτεραιότητα έχουν οι υποχρεωτικές δαπάνες.
Νέα έργα χρηματοδοτούμενα από ίδια έσοδα εγγράφονται στον προϋπολογισμό μόνο εφόσον στοιχειοθετείται από τις αντίστοιχες εγγραφές εσόδων η χρηματοδότησή τους.
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι έχουν αναληφθεί
υποχρεώσεις και πραγματοποιηθεί δαπάνες καθ’ υπέρβαση των εγγεγραμμένων πιστώσεων του προϋπολογισμού, τα ποσά που αναλογούν στο ύψος αυτών, καταλογίζονται σε βάρος των οργάνων που ενέκριναν ή συνέπραξαν στην εκτέλεση της δαπάνης ΦΕΚ 3054/29-7-2019 τ.Β
Ο προϋπολογισμός των Δήμων και κατά νόμο πρέπει να ψηφίζεται έως τη 15η Νοεμβρίου .
Σε περίπτωση που το δημοτικό συμβούλιο δεν συντάξει και ψηφίσει τον προϋπολογισμό δύναται με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Οικονομικών, που εκδίδεται ύστερα από αιτιολογημένη εισήγηση της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Τ.Α. και Αναπτυξιακής Πολιτικής του Υπουργείου Εσωτερικών, να επιβάλλεται παρακράτηση και μη απόδοση μέρους ή του συνόλου της μηνιαίας τακτικής επιχορήγησης του δήμου από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους (ΚΑΠ), πλην των προνοιακών επιδομάτων
Φτάσαμε στις αποκριές και ο Προϋπολογισμός και το Τεχνικό Πρόγραμμα για το 2020.
δεν έχει ψηφιστεί στο Δημοτικό Συμβούλιο
.. είθισται όμως σχεδόν από την πλειονότητα των Δήμων να ψηφίζονται πολύ αργότερα για παράδειγμα την 19/2/2020 ψηφίστηκε ο προϋπολογισμός του δήμου Κεντρικής Κέρκυρας
Ως γνωστόν ο Δήμος μας αν και είχε οικονομικά προβλήματα ,δεν υπήρξε η αναγκαία συνετή οικονομική διαχείριση και νοικοκυροσύνη, με αποτέλεσμα την υπερχρέωση του Δήμου και οι πιστωτές του μέσω της δικαστικής οδού να διεκδικούν χρήματα .
Κάτω από αυτό το δυσοίωνο οικονομικό περιβάλλον καλείται η σημερινή Δημοτική αρχή να συντάξει έναν πραγματικό προϋπολογισμό χωρίς επιτήρηση και χωρίς αύξηση δημοτικών τελών επικαλούμενοι λόγους οικονομικής δυσχέρειας.
Η προσπάθεια που καταβάλλεται απαιτείται αφενός να έχει την απόλυτη στήριξη σύσσωμου του δημοτικού συμβουλίου ,αφετέρου πρέπει να γίνεται σε συνεννόηση με τους επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων
Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη , ότι αν στο τέλος κληθεί να «πληρώσει το μάρμαρο» το συνήθης θύμα , τυχόν αύξηση των δημοτικών τελών θα στοιχίσει στον δημότη, πολύ περισσότερο, λόγω του ότι από το 2020 θα έχουμε αφενός αύξηση των αντικειμενικών αξίων, αφετέρου τα τετραγωνικά μέτρα της κάθε κατοικίας η επαγγελματικού χώρου, θα λαμβάνονται από το Ε9 και όχι από την δήλωσή μας στην ΔΕΗ. Οι δύο αυτές αλλαγές επηρεάζουν άμεσα και τα δημοτικά τέλη.
Υπενθυμίζεται ότι εκτός από τα καθαρά δημοτικά τέλη που καθορίζονται ελεύθερα από τον κάθε δήμο με βάση τα τετραγωνικά και τον όροφο της κάθε κατοικίας ή επιχείρησης, οι δήμοι εισπράττουν και το Τέλος Ακίνητης περιουσίας (ΤΑΠ) που αντιστοιχεί στο 0,25 έως και 0,35% της αντικειμενικής αξίας σε κτίσματα και ακίνητα.
Επίσης, οι δήμοι εισπράττουν ποσοστό από το τέλος μεταβίβασης ακινήτων που είναι στο 3% της αντικειμενικής αξίας των ακινήτων.
Θα πρέπει να υπάρξει ιδιαίτερη μέριμνα για τις πολύτεκνες, τρίτεκνες και μονογονεϊκές οικογένειες, καθώς και στους δικαιούχους του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης, στους ανέργους, στους απόρους και σε ΑμεΑ.
Ας κατανοήσουν ότι οι ευθύνες θα βαρύνουν αναλογικά όλους δυνάμει των πεπραγμένων τους , σε τυχόν επιτήρηση του Δήμου η αύξησης των δημοτικών τελών .

Σχόλια

  1. Για να θυμηθείς πότε ψηφίσατε εσείς προυπολογισμό το 2015 και να μην σε πάω το 2017.

    https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A84%CE%916%CE%A9%CE%9A%CE%96-2%CE%A3%CE%94?inline=true

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε ανώνυμε 4.54 για αυτό τους. Διώξαμε για να έρθετε εσείς που θα τα κάνατε καλύτερα υποτίθεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξερόλα εμφανίστηκες που ήσουν κρυμμένος εσυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου