https://iaitoloakarnania.gr
Οργή των παραγωγών σε Νεοχώρι, Κατοχή, Μάστρο, Λεσίνι που δεν έχουν νερό να ποτίσουν τις καλλιέργειες – Καταγγέλλουν την κοροϊδία από Περιφέρεια και ΓΟΕΒ – Κάνουν λόγο για πάνω από 35 χρόνια ανεπίλυτο πρόβλημα της περιοχής – Ζημιές έως και 50% στην φετινή παραγωγή.
Έντονη είναι η αγανάκτηση των παραγωγών στις Οινιάδες μετά τη νέα βλάβη στη Διώρυγα Δ20 στη Σταμνά, η οποία έχει αφήσει χωρίς νερό χιλιάδες στρέμματα καλλιεργειών σε Νεοχώρι, Κατοχή, Μάστρο, Λεσίνι. Οι αγρότες καταγγέλλουν ότι πρόκειται για ένα χρόνιο και ανεπίλυτο πρόβλημα που ταλαιπωρεί την περιοχή εδώ και δεκαετίες, ενώ κάνουν λόγο για σημαντικές απώλειες στη φετινή παραγωγή.
Όπως επισημαίνουν, παρά τις κατά καιρούς παρεμβάσεις και τις διαβεβαιώσεις των αρμόδιων φορέων, οι βλάβες στη συγκεκριμένη διώρυγα επανεμφανίζονται συστηματικά, προκαλώντας αφενός προβλήματα στην άρδευση του κάμπου και αφετέρου κινδύνους πλημμυρικών φαινομένων για την κατοικημένη περιοχή της Σταμνάς.
Οι παραγωγοί εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους για τη διαχείριση του ζητήματος από τους αρμόδιους φορείς, υποστηρίζοντας ότι οι μέχρι σήμερα παρεμβάσεις δεν έχουν δώσει οριστική λύση σε ένα πρόβλημα που επηρεάζει άμεσα την αγροτική παραγωγή και την τοπική οικονομία.
«Παίρνουμε τηλέφωνα δεν μας απαντάνε και αν φιλοτιμηθούν και μας απαντήσουν μας κοροϊδεύουν. Ο Αντιπεριφερειάρχης λέει φταίει το ΓΟΕΒ που δεν έκανε τα έργα, το ΓΟΕΒ λέει το Υπουργείο, το ΤΟΕΒ λέει το ΓΟΕΒ και δεν βγάζουμε άκρη. Εμείς βρισκόμαστε στο έλεος μιας ανεπάρκειας που μας οδηγεί μαθηματικά σε οικονομική καταστροφή επειδή επενδύσαμε στη γη και στον τόπο μας» λέει με αγανάκτηση νέος αγρότης της περιοχής.
Το μείζον θέμα της περιοχής ανέδειξαν άμεσα με επιτόπια αυτοψία ο Βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας Διονύσης Βαλτογιάννης και ο πολιτευτής Γιώργος Καλλιακμάνης. Επίσης, παρέμβαση προς τους Υπουργούς Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και Μεταφορών και Υποδομών έκανε για το θέμα ο Βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας Μίλτος Ζαμπάρας.
Η ανάρτηση του Διονύση Βαλτογιάννη:
22/6/2026.
Χιλιάδες στρέμματα στο κάμπο της Μαστρο, Νεοχωριου, Αστροβιτσας,Κατοχής και Λεσινιου μένουν χωρίς νερό διότι επί 7 ημέρες η διώρυγα βρίσκεται σε αυτή την κατάσταση.
Τελικά οι υπεύθυνοι είναι ανίκανοι ή έχουν κάποιο σχέδιο για να καταστρέψουν τον τόπο μας;;
Το βίντεο του Γιώργου Καλλιακμάνη:



Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου