Με αμείωτο ρυθμό και σχεδόν καθημερινά καταγράφονται νέες βλάβες στο δίκτυο ύδρευσης του Αστακού, προκαλώντας έντονα προβλήματα στην υδροδότηση και δικαιολογημένη αγανάκτηση στους κατοίκους.
Σήμερα, σειρά είχε πάλι η περιοχή Γυφτοκάλυβα, όπου σημειώθηκε νέα βλάβη, με τις σχετικές φωτογραφίες να μας έχουν αποσταλεί από αναγνώστες που βρέθηκαν στο σημείο.
Οι διακοπές νερού και η χαμηλή πίεση έχουν πλέον γίνει μια δυσάρεστη καθημερινότητα για τους δημότες του Αστακού, οι οποίοι βλέπουν το πρόβλημα να επαναλαμβάνεται χωρίς να διαφαίνεται ουσιαστική λύση.
Αυτό που προκαλεί ακόμη μεγαλύτερη δυσαρέσκεια είναι η απουσία επίσημης ενημέρωσης προς τους πολίτες. Όπως επισημαίνουν κάτοικοι, στις περισσότερες περιπτώσεις δεν υπάρχει ανακοίνωση για τις βλάβες και τις διακοπές υδροδότησης, ώστε να μπορούν να προγραμματίσουν τις ανάγκες τους και να γνωρίζουν πότε αναμένεται η αποκατάσταση.
Παράλληλα, πολλοί δημότες θεωρούν ότι θα έπρεπε να υπάρχει μεγαλύτερη ευαισθησία από τους αρμόδιους και τουλάχιστον μια δημόσια συγγνώμη για την ταλαιπωρία που υφίστανται επί σειρά ημερών και εβδομάδων.
Η έλλειψη επικοινωνίας και ενημέρωσης από τους αρμόδιους αντιδημάρχους Έργων και Ύδρευσης εντείνει το αίσθημα εγκατάλειψης που εκφράζουν οι κάτοικοι.
Το ζητούμενο πλέον δεν είναι μόνο η αποκατάσταση της εκάστοτε βλάβης, αλλά και η ύπαρξη ενός αξιόπιστου συστήματος ενημέρωσης των πολιτών, καθώς και ενός συνολικού σχεδιασμού για την αντιμετώπιση των χρόνιων προβλημάτων του δικτύου ύδρευσης της πόλης.
Οι φωτογραφίες του περιστατικού στην περιοχή Γυφτοκάλυβα στάλθηκαν σήμερα Τετάρτη 24-6 από αναγνώστες μας.
https://veloutsanews.blogspot.com/2026/06/blog-post_431.html

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου